Select your language

Borang Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Kualiti Perkhidmatan NAFAS

BAHAGIAN 1 : PROFIL PELANGGAN

Sila nyatakan

BAHAGIAN 2: TAHAP KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP PERKHIDMATAN NAFAS

A. TEMPOH MASA TINDAKAN

B. CARA LAYANAN DISAMPAIKAN

C. KEPAKARAN PEGAWAI

D. JAMINAN PERKHIDMATAN

BAHAGIAN 3: PERSEPSI PELANGGAN TERHADAP NAFAS KESELURUHAN

BAHAGIAN 4: CADANGAN PENAMBAHBAIKAN

a) Sila nyatakan sebab

SOAL SELIDIK INI HANYALAH UNTUK MENDAPAT PANDANGAN DAN AKAN MENJADI PANDUAN BAGI MENINGKATKAN LAGI MUTU PERKHIDMATAN SYARIKAT. SEGALA MAKLUMAT DAN PANDANGAN AMATLAH DIHARGAI. TERIMA KASIH

Hubungi Kami

Lot 1, Jalan Teknologi 3/5, Taman Sains Selangor 1,
Kota Damansara, 47810 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan.

03 6144 1200

03 6144 1399

00781367
Jumlah Pelawat: 781,367